Hej och välkomna till min nya adress!

Hej och välkomna till min nya lya!
Tyvärr har flyttlasset kört vilse så tidigare inlägg har inte följt med riktigt som det var tänkt från början. Men det är ju alltid kul att börja lite på en ny kula.
Ska dock försöka uppdatera med gamla inlägg som jag tycker satte guldkant på förra adressen, allt eftersom. Så det blir lite som att sätta på kanal 5, kl 15.00 dvs lite repriser!
Nu håller vi tummarna att jag trivs med min nya adress. Är ju alltid lite ovant i början (fattar inte riktigt hur man gör allt än om jag ska vara ärlig, men det kommer förhoppningsvis)! Men jag ska nog få även denna blogg att kännas ombonad och hemtrevlig. Men hoppas så klart att ni hjälper mig med det också, genom att lämna massor av varma hälsningar och komma på besök så ofta ni kan!
Så nu återstår väl bara att säga varmt välkomna in!
Välkomnar er med en vacker blomma som jag hittade mitt på en skitig gata i Bangkok. Charmigt va?!
Imorgon väntar pyssel, kanske årets första Julpyssel!? 
3 thoughts on “Hej och välkomna till min nya adress!

  1. Hej där ! Så kul att hitta in till mig , ja nu blev jag ju nyfiken på vad du är för en filur, bäst att hälsa på ,och här var ju en hel del att glo på , kommer säkert hålla koll här hos dig …Cernit lera hjärtat … urgulligt … det måste jag testa …
    Ha det bäst ..

Kommentera

