Fjäderkulor

Dagen har äntligen kommit! Dagen då jag gjort årets första riktiga julpyssel. Idag blev det två stycken fjäderkulor (eftersom att jag är smått förälskad i fjädrar) och jag tycker de blev riktigt läckra. Längst ner är de prydda med varsin prisma (syns lite dåligt på bilderna) för att få upp lyxkänslan lite men de är fantastiskt fina utan också.

Annorlunda men ändå riktigt härliga! Kommer iaf passa utmärkt i min gran!

Vad tycker ni? Skulle ni kunna tänka er att ha dessa hängandes i er gran?

12 thoughts on “Fjäderkulor

  1. Ja men hallå!
    Så kul att du hittade in till mig…. för du verkar ju ha en super härlig blogg!
    Gillar dina fjäderkulor…. kanske skulle ta en tur ut till hönsen och plocka lite tappade fjädrar… =)
    Kram och ha det gott!
    Sofia

    • Kul att du gillar min blogg för jag fick så mycket inspiration av din! :)
      Ja, men det är ju super bra! Jag har en liten deal men en bonde här i stan så jag får fjädrarna om de nackar en tupp eller höna. Tycker verkligen att det är jätte bra när man tar vara på allt som du kanske ser! :)
      Stor kram :)

  2. ja dessa hade varit fina i granen att ha..du är ju så kreativ och har så fina ideér, även dina målningar är jätteläckra. Keep going tjejen

    Kram Kajsa

Kommentera

