Egengjord adventsstjärna

God dag i stugorna! Hoppas allt är bra med er!

Idag har jag inte gjort många knop. Känner mig galet seg och omotiverad till det mesta. Har någon där ute tips på hur man piggnar till och får tillbaka suget att träna, vara effektiv och jobba? Mer än glad för alla tips!

Idag gjorde jag iaf denna adventsstjärna (ca 40cm i diameter). Blev fullständigt galen när jag försökte få in ljusslingan så tillslut sket jag i det. Får försöka mig på det en annan dag när jag har tålamodet med mig! Den är iaf väldigt enkel att göra så finns det intresse så lägger jag mer än gärna ut en utförlig beskrivning.

15 thoughts on “Egengjord adventsstjärna

  1. Fantastiskt vacker stjärna!! så välarbetad! Har gjort något liknande för läänge sedan, med mina elever, av vita papper..men inte i närheten av att vara såå vacker som denna! Du inspirerar mig Mathilda :)
    Jag vill gärna se en beskrivning

    kram kram Sanne

  2. jääääklar va snygg! en sån vill jag ha :D
    hoppas du får upp all motivation snart, brukar bli så när de är höst o mörkt ;( ta en runda till solarieöarna så känns det bättre. :)

  3. Men jösses vilken fin stjärna!
    Jag gjorde en stjärna i pinnar häromdagen men den här var ju stråt vassare!

    Kul att du hittade till mig och jag lovar att det inte hör till vanligheten att jag visat upp toastolen;) Så du inte blir avskräckt menar jag…..
    Kram Lina

Kommentera

