Mobilskydd med nitar

Halloj! Hoppas allt är bra med er en torsdag som denna! :)

Dagen började med att jag klev upp och käkade frukost i vanlig ordning. Inte så vanligt är däremot att jag knyter på mig löparskorna och går ut och springer direkt efter. Förut sprang jag flera dagar i veckan men motivationen det senaste halvåret har lyst starkt med sin frånvaro. Hur som haver så solade jag lite efter och det kändes så bra! Kändes som att energiförrådet fördubblades av att bara ligga där i ljuset och värmen!

Efter det åkte jag och mamma och hälsade på min gamla moster, Elvy. En stencool dam som nu först, 80år gammal börjat förstå att hon inte kan klättra på tak och laga trasiga takpannor och skotta snö. Denna kvinna är även den som introducerat pysslandet för mig, så henne har jag mycket att tacka för. Vi hjälpte iaf henne att klippa gräset en sista gång för i år och kratta löv. Bra träning då tomten är enorm!

Så som ni förstår så blev det inget pysslande idag. Istället bjuder jag på en gammal goding från förra adressen. Ett exempel på hur man enkelt och billigt kan snygga till ett tråkigt mobilskydd!

2 thoughts on “Mobilskydd med nitar

Kommentera

