Give away tävling

Halloj halloj! Idag ska jag försöka mig på något som jag aldrig gjort själv men som jag sett många andra bloggare göra. Jag anordnar min allra första ”Give away”- tävling!

Priset är en unik liten Prinsesstvål som jag så klart gjort själv. Självklart luktar den vanilj och glittrar precis som riktiga prinsessor gör. ;) Den perfekta gåvan till både stora och små prinsessor! :)

Hur deltar man?

För att delta behöver man göra 2 saker.

1. Lämna en kommentar i kommentarsfältet på detta inlägg. Kommentaren ska innehålla tre beskrivande ord som du tycker definierar en prinsessa.  Namn och mail är så klart obligatoriskt för att jag ska kunna kontakta dig som vinner!

2. Länka till detta inlägg på FB, Twitter, Instagram eller din blogg. ”The more the merrier”! ;)

Tävlingen håller på en vecka från idag (25/11-12 till 2/12-12 kl 12.00). Vinnaren kommer publiceras här kl 12.30 den 2/11. Om vinnaren vill så publicerar jag även en länk till dennes blogg, twitter eller instagram. Vinnaren kommer även få ett mail där jag behöver adress för att kunna skicka vinsten. Ja, betalar så klart eventuell frakt!

Så ta chansen, ni har absolut inget att förlora! :)

Nu hoppas jag att ni är lika mycket tävnlingsmänniska som jag! ;)

11 thoughts on “Give away tävling

  1. En prinsessa för mig är en som blir uppassad och på och har fina vackra outfits och ett vackert långt hår. Jag ska på en gång göra ett blogginlägg om detta. Har inte facebook eller twitter, eller instagram så fixar det på min blogg

    kramar

  2. Jag vill också vara med och tävla om en prinsesstvål. Jag tänker på prinsessor från sagans värld. Nyfiken, vacker och omtänksam

    Jag länkar till tävlingen på min blogg :)

  3. Prinsessor luktar ljuvligt och skatt-kistor fulla med guld! Dom har alltid snälla pappor men kan ha otur att få en jäklig styvmoder. Ofta har dom lite motgångar men det brukar ordna upp sig. Oftast med en puss :-)

Kommentera

