Hardcore gingerbread

Ja, idag är det svårt att skriva eftersom att dagens inlägg kommer handla om en överraskning till min bror och hans tjej och de ska inte få överraskningen förrän i morgon. Jag är så ivrig att visa er vad det är jag pysslat med hela förmiddagen så ni får en lite tjuvkik. Det är alltså pepparkakor som jag designat efter old school/ sjömans- tatueringar. Detta eftersom att min bror är smått besatt av tatueringar! Han är snart så tatuerad att inte ens lilla syster känner igen honom. :( Så jag tänkte att han skulle få tatueringspepparkakor i hopp om att stilla hans ”hunger” på nya riktiga. ;P

Hur som haver så tänker jag inte visa mer än en lite ytte pytte bild och det är mer än pepparkakor som är överraskning så om han skulle tjuvkika här idag så har han bara sett ett litet smakprov av överraskningen.

Hardcore gingerbread

Vad tycks? Ska ni också baka egna pepparkakor i år?

13 thoughts on “Hardcore gingerbread

  1. Vilka snygga pepparkakor du har gjort! Rolig och annorlunda idé :)

    Haha, ja, det vore ju jättekul om mina hyacinter ville slå ut på rätt datum, men sån tur har jag nog inte. Det ser mörkt ut inför imorgon i alla fall…

    Vilken snygg kalender du har gjort :)

    Kram Sara

Kommentera

