Omslagsflickan – Ett trevligt sällskap

Halloj allesammans! Hoppas allt är bra med er och att ni har massa skojigheter planerade inför helgen. Idag har jag prioriterat att skriva rent min verksamhetsbeskrivning samt övningskört. Så blev tyvärr inget nyskapande denna dag. Istället bjuder jag på en av mina personliga favoriter. Om man nu får gilla någonting man gjort själv? Isf så står denna högt i kurs! En av mina första akvareller. Vet inte varför men känner starkt för just denna tavla. Trots att flickan på bilden är både vindögd och inte helt proportionerlig så gillar jag henne. Hon är det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser innan jag somnar. Ja, hon är helt enkelt ett mycket trevligt sällskap när jag håller på och fnular runt i mitt rum!

Oslagsflicka i akvarell

Nej, nu ska jag jobba på lite i Illustrator. Vad ska ni pyssla med i kväll?

6 thoughts on “Omslagsflickan – Ett trevligt sällskap

  1. Sv: Jag bor i Hälsingland och vi har haft en väldig otur med vädret den senaste veckan. Det kom ett rejält snöoväder i slutet av förra veckan, sen blev det riktigt kallt en period och nu blev det snöoväder igen. Vintern har knappt börjat, men jag börjar redan bli less!

Kommentera

