Smått galen i pepparkakor

Idag ska jag försöka mig på ett mobilinlägg. Så ni får lov att stå ut med gryniga iphonebilder.
På schemat idag stod julklappsshopping. Dessvärre ”snodde” mamma alla mina klappar som jag tänkt köpa! Hon hade tydligen tänkt köpa dem innan mig. Haha! Hur sjutton hon kan veta det!
Men som man brukar säga… Mamma vet bäst!
Idag har jag även snyggat till lite (färdiga) pepparkakor. Dessa ska jag hänga i grankransen som jag ska göra nästa vecka.

20121212-205432.jpg

20121212-205444.jpg

Hoppas att ni haft en fantastisk onsdag alla fina! :)

12 thoughts on “Smått galen i pepparkakor

Kommentera

