Godisstrutar att hänga i granen

Halloj alla fredagsfirare! Hoppas att nedräkningen till fredagsmyset börjat för er också. Det har det iaf gjort för mig! :)

Idag har det blivit två godis strutar… Utan godis som ni ser på bilderna… Haha! Men det kommer, jag lovar! Dessa kommer nog att få pryda granen eller kanske en vitmålad gren som jag har på väggen här i mitt sovrum.

JULSTRUTAR

Julstrut

Super enkla att göra! Men vill någon ha en beskrivning så lägger jag självklart upp det.

Hoppas nu alla som tittar in här får en helt fantastisk fredag! :)

Stor kram

10 thoughts on “Godisstrutar att hänga i granen

  1. Å jättefina!

    Jag har gjort såna tidigare år men faktiskt inte i år:) Kanske skulle ta att knåpa ihop en… Men först ska jag göra pappers granar:)

    Ha det bäst!

    Kram på dig

  2. Men du, vilka jättefina strutar!!! Superharmiga! Andas gammaldags charm.

    Önskar dig en finfin lördag!

    Stöööörsta kraaaamen aka

Kommentera

