Nyårsdukning

Halloj allihop! Återigen fredag, riktigt skönt. Idag kommer min storebror och hans tjej hem från Linköping och hälsar på. Så det blir till att hänga med familjen i eftermiddag/kväll.

Satt och målade mina naglar här och gick lite bananas. Både en kotte och en klädnypa fick lite manikyr. Och så kom jag på att jag kunde använda dessa till nyårsdukning. Så jag tänkte visa er hur man kan använd lite nagellack (silver täckande och silver glittrigt) och snygga till en kotte och klädnypa och sedan använda dessa för att märka ut bordsplacering. Ja, jag vet, låter flummigt men titta på bilderna så förstår ni vad jag menar!

Nyårsdukning i Shabby chic stil

Nyårsdukning med kotte

Silverkotte

Nyårsdukning med klädnypa

Nyårsdukning

Nå vad tycks? Alla har vi nagellack hemma och kottar är bara att gräva fram från snön. Billigt och snyggt… Tycker iaf jag!

Ha en riktigt trevlig fredag allesammans!

Kram kram

15 thoughts on “Nyårsdukning

Kommentera

