Framme i Sälen

Imorse kl 7 gick tjejbilen för att en timme senare plocka upp mig i Nykvarn. Därefter följde en lång men mysig, lite halv virrig färd mot Sälen och närmare bestämt Hundfjället. Väl framme så har det hänt en hel del. Massa nya roliga, spännande och knasiga intryck.
Jag blev bland annat erbjuden en sovplats hos en främmande skummis. Jag tackade så mycket men sa så klart bestämt nej!
Jag hann gå på afterski utan att ens behöva åka skidor.
Och bli full, allt detta inom loppet av en timme! Detta var kl 5 på eftermiddagen så jag hann dessutom bli ”nykter” innan jag gick och lag mig. Vilket är nu!
Sov gott alla fina vänner där ute!

På bilderna ser ni tre som är riktigt taggade.
Och på andra bilden ser ni något som tydligen är tradition och jag är väl inte den som är den. Man tar väl seden dit man kommer! ;)

Inlägget är skapat från IPhone och bilden är lånad från skistar.com.

20121231-000117.jpg

20121231-000158.jpg

10 thoughts on “Framme i Sälen

Kommentera

