I love stärkande ord på otippade platser

Hej allihop! Här lyser jag med min från varor. Tur att mer och bättre bloggande inte var något nyårslöfte! ;)

Det här med väggord/citat och stående bokstäver har varit inne en längre tid och jag tycker att det är en riktigt mysig trend. Så idag har jag gjort ett helt eget! Valde ett av de finaste orden som finns, enligt mig. Och som ni ser har jag inte fått riktigt nog av glitter över nyår.

Det allra trevligaste med detta är att ställa dem/ sätta upp dem på ställen där de kanske känns lite otippat! Nu har jag inte direkt gjort det utan bara ställt ordet på en av mina tavlor jag målat. Men iaf!

Love glitter

Love väggord

Love words

Vad tycker ni? Någon som känner sig sugen på att göra ett likadant? Hojta till så lägger jag upp en beskrivning över hur jag gjort.

Nej, snart ska jag springa iväg till träningen. Hoppas att eran torsdag varit underbar!

Krameli kram

10 thoughts on “I love stärkande ord på otippade platser

  1. Orden är ärliga och härliga men det som jag gillar bäst är ändå tavlorna du målat! woow vad du är duktigt!!
    God fortsättning och stor kram på dig!
    Jessica

  2. God fortsättning

    Jag vill gärna veta hur du gjort texten, den är jättefin som allt annat du hittar på.
    Tänk om jag kunde vara så pysslig å kreativ som du är :)

    //Sandra

    • Men va glad jag blir Sandra! Och va kul att du följer mig och mina påhitt här på bloggen. :)
      Äsch då, det är du säkert! Tror bara jag är lite lätt kocko i kolan som hela tiden ska ha något att pillra med. :P

      Nu ligger iaf en beskrivning uppe så nu är det bara att göra massvis med härliga styrkande ord. :)

      Kram och tack för din fina kommentar

Kommentera

