Känner mig som en riktig dönick

Go kväll gott folk! Oj, va jag ligger efter här på bloggen. Men här är det nämligen fulla muggar. Vikarierar på högstadiet här i stan. Riktigt skoj men jösses vad alla målbrottstämmor tömmer mig på energi!
Dagen i ära så ritade jag en Dönick. En bild som beskriver lite hur jag känner mig just nu! Ska snart iväg och träna men allra helst hade jag krupit ner i sängen med en kopp te och en bra film eftersom att det känns som om jag håller på att få huvudvärk.
Men, men, imorgon är det iaf fredag. Det känns riktigt bra!
Hoppas att allt är bra med er!
Stora kramen

20130124-192844.jpg

4 thoughts on “Känner mig som en riktig dönick

Kommentera

