Kranium

Halloj!

Just nu känns det bara som att jag jobbar, äter, tränar och sover. Inget super kul liv att skriva om tyvärr! Försöker komma lite i form tills det bär av till Vietnam, Kambodja och Thailand. I helgen fick jag lite tid över att måla och ni fick ju en smygtitt av vad jag höll på med. Nu är den färdig och inramad, och jag blev väl hyfsat nöjd!

Nu får vi se om det är någon som kan tänka sig att ha denna på sin vägg. Annars får väl den precis som lite annat här hemma hänga och samla damm.

Kranium

Hoppas att allt är bra med er allihop!

Stora kramen

13 thoughts on “Kranium

  1. Hej vännen!

    Så duktig du är på att måla! Skitsnyggt!
    Ska du åka bort snart? Semester el jobb? Kambodja har jag alltid velat åka till:)

    Ha det gott!

    Kram på dig

  2. Go´kväll min fina vän :)
    Blir helt tagen av dina målningar :) Du är helt otroligt duktig! Har du ställt ut dina konstverk nån gång,? Du borde ju ha ett eget galleri, på riktigt alltså!
    Hoppas allt är bra med dig och att du har en fin kväll.
    Stor kram
    Jessica

    • Haha! Rara, söta du va glad jag blir! Ja, jag har faktiskt haft en utställning. Eller blev inbjuden så vi var fler som ställde samtidigt. Väldigt spännande och kul! :)
      Tack vännen! Detsamma! Stor kram

Kommentera

