Vi hoppar ”högt” för Thailand!

Hej allihop!

Nu är vi återigen på Svensk mark, efter 3 fantastiska, underbara, härliga veckor i Thailand och Kambodja. Det känns helt okej att vara hemma just nu. Med tanke på att man fick komma hem till väldens goaste vovve. Men fråga mig igen om ett par dagar så vet jag att svaret kommer bli ”Jag mååååste tillbaka… Klarar inte av kylan!!!”.

Tänkte försöka skriva lite om resan någon dag framöver samt lägga upp bilder på alla mina fynd under resan. Men idag får det räcka med ett litet kollage som ska vara ett slags tack till Thailand och till det fantastiska gäng jag fick dela resans alla intryck med!

Stort tack till min familj och de nära och kära som var med på resan! Älskar er!

Hoppar "högt" för Thailand

På bilden ser ni min bror David, hans flickvän Maja, mig, min underbara pojkvän Martin och pappa Åke. Bakom kameran har vi lilla mamma som gör flera tappra försök att fotografera oss när vi ska försöka hoppa synkat. Trots att vi inte riktigt lyckades så blev det ett gäng härliga bilder där den ena ser mer prillig ut än den andra.

Stor och varm kram till er!

10 thoughts on “Vi hoppar ”högt” för Thailand!

Kommentera

