Örongodis

Jag tror nog alla har ett favorit smycke. Med det menar jag inte ”ringan man fick ärva av mormor” utan antingen är man en halsbandsmänniska, eller så är man mer bekväm i armband. Ja, ni förstår vad jag menar! Jag gillar örhängen, klockor, armband och på senare tid har jag börjat använda ringar. Ringar bär jag dock ALDRIG till vardags! Till vardags blir det oftast en klocka och ett par diskreta örhängen. Det är väldigt sällan man ser mig bära halsband, varför vet jag inte riktigt! Jag kan tycka att det är jätte fin när andra har halsband men på mig känns det väldigt sällan rätt!

Hur som helst tänkte jag visa upp några av örhängena jag köpte i Thailand. Tror jag betalade typ 6kr/paret!

Örongodis

I kväll är det lagfest och i morgon har vi kusinträff så får två tillfällen att använda de nya örhängena.

Vilka tycker ni bäst om? I ärlighetensnamn så har jag lite för många att välja mellan så är jätte glad för alla smakråd jag kan få!

Hoppas ni alla får en toppen helg!

Stora kramen

4 thoughts on “Örongodis

  1. Hej!

    Här har du också en örhängestjej!:) Har väldigt sällan andra smycken men örhängen, helst SNÖ ska det vara också, de är garanterat nickelfria (får utslag av nickel) och snygga;)
    Dina örhängen var ju snygga allihopa men mina favoriter blev de längst upp till höger, passar bra till fest:)

    Kram på dig

    • Då är du som jag med andra ord! :P
      Tack för smakrådet! Blev dem längst upp till vänster igår men nästa gång vet man inte. Då kanske det blir de längst ner till vänster! ;P
      Karm

Kommentera

