En riktigt lyckad fredag

För mig känns det fortfarande som God morgon så här 13.00 in på dagen. Igår var det som sagt avslutning med laget och som vanligt går det lite mer vilt till än vad man är van vid. Men som alltid har vi sjukt kul tillsammans!

Idag bär det av hem till kusinen Emelie och hennes Micke för kusinträff. Ska bli jätte kul! Jag har riktigt sköna kusiner och de få gånger vi lyckas ses allihop har vi så himla trevligt.

Efter gårdagens inlägg om örhängena och smakrådshjälpen så tänkte jag att det var passande att visa upp en liten sneakpeak på outfiten från i går. Det blev de silvriga örhängena längst upp till vänster och min silvriga Michael Kors klocka tillsammans med det ni ser på bilden. Tyvärr är fotot från min mobil så bilden är ju inte jätte bra men det får ni (och jag) leva med! :)

Outfit

Vad gjorde ni igår? Har ni några trevliga lördagsplaner?

Kram

3 thoughts on “En riktigt lyckad fredag

  1. Hamnade här via en annans blogg där du lämnat en kommentar om kakfat. Visst är det en bra idé! Själv har jag också testat att göra med färdiga kakfatsstativ, och har även sådana stativ till salu på min blogg för den som är intresserad. http://allakansy.blogspot.se/2012/09/alla-kan-goratillverka-egna-kakfat.html
    Vill man prova även en sådan variant, kostar dem jag har hemma 60 kr/st inklusive porto inom Sverige. Tack för fin inspiration!

Kommentera

