Livet är vackert

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Försöker att glädjas åt att det finns mycket att göra istället för att låta mig känna mig stressad. Och jag tror faktiskt det funkar! Jag känner mig rätt glad just nu och tycker att det är kul att ha att göra!
Men ibland när man har mycket att göra kan man glömma att stanna upp och ta några minuter och njuta av allt vackert som finns runt om en.
Idag tog jag mig tiden att beundra ett par vackra blåsippor ett par minuter! Jösses, snacka om naturlig skönhet!

Blåsippa

Hoppas att alla ni får en fantastisk Kristihimmelfärd! Ta hand om varandra!

 

2 thoughts on “Livet är vackert

Kommentera

