En natt i en bil

Och födelsedagsfirandena fortsätter! Igår begav vi oss till Linköping för att fira Douglas 30årsdag, denna gång med hans vänner. Det var trevligt, han har himla mysiga kompisar som alltid är lika kul att träffa!

Idag är man trött som jag vet inte vad. Martin och jag sov i bilen. Tanken var att vi skulle åka hem men vi blev kvar iaf. Haha! Jag tycket det vore kul att pröva sova i bilen. Martin stackarn ville inte låta mig inte sova där själv och han vet precis hur envis jag är så han fick lov att knöla in sig i bilen han med. Det var lite hårt och lite ont om syre på morgonen men annars var det inga problem!

20130519-182534.jpg

På bilden ser ni min nya klänning. Jag gillar den verkligen! Precis så där lagom slapp och uppklädd på samma gång! Marint känns alltid rätt!

Hoppas er helg varit toppen!

Kram

5 thoughts on “En natt i en bil

  1. Hej sötis!

    Kul med så mycket firande!
    Sova i bilen var längesedan men väcker många nostalgiska minnen:)
    Mycket söt klänning du köpt, vart är den ifrån?

    Ha en bra start på veckan!

    Kram på dig

  2. Svar: ja fy, jag är också för gammal för tvådagars haha.. Blev en lugn lördag om jag säger så ;) superfin klänning du har! Har också kollat in den.

Kommentera

