En förmiddag i vackra Mariefred!

Halloj!

Visst känns det som om sommaren är här nu! Himla skönt tycker jag! :)

Vi har fördelen att bo ett stenkast från vad jag tycker är en av världens finaste städer, Mariefred. Idag var det Ångdagen i Mariefred så vi åkte ner och tittade på alla  fina ångbåtar och ånglok. Jag är dock ingen riktig motorfantast så jag fotade mest lite annat fint. Tänkte dela med mig av vad vi såg idag!

Såg faktiskt Leila Lindholm tillsammans med sin söta son också. Tycker hon är toppen!

Mariefred

Hoppas er helg varit/är/blir toppen!

Förresten! Vad gillar ni min nya logotyp?

Kram kram

8 thoughts on “En förmiddag i vackra Mariefred!

  1. Hej vännen!

    Jättefina bilder!
    Ser verkligen fint ut där:)
    Snygg logotyp! Kreativ är verkligen rätt ord för vad du är!;)
    Tack för fina orden om min inredningsstil, det värmer i hjärtat ska du veta!

    Ha det gott!

    Kram på dig

Kommentera

