Dregglisar

Idag vill jag slå ett slag för en människa som jag är så enormt glad att kunna kalla min vän! Hon är inte bara en otroligt omtänksam och snäll kompis utan även precis som mig smått pysselgalen. Som ni kanske har märkt så syr jag nog hellre än bra, men det gör inte Madde. Hon syr, syr, syr och det blir så förbaskat bra!

Så nu uppmanar jag alla småbarnsföräldrar att kolla in hennes otroligt söta Dregglisar!

Dregglisar

Man önskar nästan själv att man var en liten dregelbulle! Fast i ärlighetensnamn så är jag faktiskt det. Ni skulle se min kudde på morgonen efter en natts sömn!

Haha! Kanske skulle vara något att knåpa ihop. En kudde gjord av bindor! :P

Se så, sluta dregla efter de fantastiskt fina Dregglisarna och klicka vidare istället!

Kram

2 thoughts on “Dregglisar

Kommentera

