Piffigt senilsnöre

Hallå alla härliga som tittar förbi!

Huva, var tog sommarvärmen vägen?! Jag sitter med kofta och raggsockor under mitt duntäcke och bloggar. Igår när det var så härligt väder tänkte jag att jag skulle visa upp mitt senilsnöre som jag gjorde förra sommaren. Det var ju så poppis att klä in sladdarna till hörlurarna med rörpärlor. Jag som är så glömsk har istället stor nytta av den fantastiska uppfinningen som kallas ”Senilsnöre”. Eftersom att det flitigt används sommartid så snyggade jag till ett gammal ful som jag hade låg hemma.

Tycker det blev mycket bättre! Nu hoppas jag solen och värmen kommer tillbaka så att snöret och glasögonen kommer till användning mycket i sommar!

Senilsnöre DIY - Före

Före

Senilsnöre DIY - Efter

Efter

Hoppas ni har det varmare än mig idag!

Ska försöka tjata lite på svärmor som håller på med massage med varma stenar. Det känns otroligt lockande just idag!

Kram kram

2 thoughts on “Piffigt senilsnöre

Kommentera

