Vitvins sangria dagen till ära!

Idag var sista dagen på mitt långvik som SO-lärare. Inget illa, men en handfull ungdomar lockade nog fram ett par gråa hårstrån hos mig. Men de allra flesta har varit så härliga och jätte kul att få jobba med.

Idag tar jag alltså sommarlov från skolan och gör en ordentlig satsning på mitt företag Signed by T. Ska bli både kul och spännande! Så nu håller jag både tummar och tår att jobben rasar in på måndag! :)

Firar alltså denna dag med en smarrig vitvins sangria!

Vitvins sangria

Innehåll:

Vitt vin, vit rom, sprite, jordgubbar, lime och citron. Blandas efter egen smak!

Hoppas ni precis som jag går på långhelg och njuter av kvällen!

Kram, kram

4 thoughts on “Vitvins sangria dagen till ära!

    • Ja, det ska bli jätte skoj! :)
      De allra flesta är så himla härliga och rara sen finns det få som verkligen dränerar en på energi. Men över lag är det kul att jobba med dem! :)
      Kram kram

Kommentera

