En bukett som värmde hela hjärtat

Idag hade jag tänkt visa upp ett litet pyssel jag knåpat ihop under dagen men det blev ändrade planer och får vänta tills i morgon! För nu på kvällskvisten så ringde det nämligen på dörren och där stod två elever som jag haft under mitt 8 veckors vik. Där stod de men ett helt jätte fång lupiner och ett väldigt sött litet kort! Huva, man blir alldeles varm i hela hjärtat!

Låter bli att skriva ut namnen på flickorna men har ett par ord jag hoppas de kan ta med sig i framtiden.

Fortsätt vara precis så härliga, spralliga och underbara som ni är! Glöm inte att det är ni som är med och som bjuder på er själva som i slutet har allra roligast! Stå på er och ta för er! Tycker det är så kul att fått lära känna er! Stor kram och tack för underbara blommor!

Lupiner

Hoppas allas långhelg varit lika fin som min! I morgon kommer lite härligt sommarpyssel!

Kram

Kommentera

