Just keep swimming!

Halloj halloj!

Fy bubblan vad jag är trött idag! Vet inte varför?! Eller jo, det vet jag visst. Sov skit dåligt i natt. Något som väldigt sällan händer!

Jag skulle verkligen behöva något som piggar upp mig just nu. Tips någon?!

Idag har jag inte gjort så mycket som jag egentligen skulle behövt. Tror det beror på att jag varit så himla trött. Kl är snart 18 och mina ögon går redan i kors!

Eftersom att jag inte gjort många knop idag så bjuder jag på en tavla jag gjorde för ett tag sen. Tycker citatet under känns passande denna trötta dag!

Just keep swimming!

Akvarell - Just keep swimming

Hur har ni fått dagen att gå? Gjort något mysigt denna måndag?

Kram Kram

4 thoughts on “Just keep swimming!

  1. Har inget bra och uppiggande tips! Är själv helt slut. Sov som en kratta nu i helgen och känner fortfarande av det! Stackars oss!! ;) Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig redan nu så att jag förhoppningsvis har återhämtat mig till imorgon. Kram

    • Himla jobbigt att vara trött alltså! Hoppas du fick vila ut dig i helgen!
      Nu har förkylningen brutit ut. Kanske var därför man var trött! Hoppas man känner sig piggare när man blir frisk!
      Kram kram

  2. Ja här har det också varit en trött dag, sov för få timmar…
    Fullt ös på jobbet, så typiskt innan sem :(
    Handlade på Ikea, kläder åt Peppson och sist mat. Hem packade grejer till stugan och vattnade i trädgården :)
    Så läcker tavla du gjort!
    Kram Sussi

Kommentera

