Made by Tillevill… KANSKE!?

Halloj halloj!

Jösses, vilket sommarväder Sverige bjuder på. Helt fantastiskt!

Trott eller ej men nu går jag i funderingar över att kanske börja sälja lite saker jag gjort. Förut när jag fått förfrågan om man kan beställa saker av mig har jag oftast sagt ”försök gör det själv”. Har liksom alltid mest velat inspirera!

Men eftersom att jag har ”ofrivilligt”-sommarlov på obestämd tid så tänker jag… Varför inte! Så nu går jag i tankar om att skapa någon form av inredningsmärke. Alltså typ Made by Tillvill. Vad tror ni om detta?

Har faktiskt redan tagit fram lite textiltryck som jag hoppas kunna visa upp inom kort. Till en början blir det förmodligen lite kuddar, kökshanddukar och kanske någon duk. Sedan hoppas jag även kunna sälja lite lyktor och även KANSKE mindre möbler.

Hoppas att detta kan bli av inom kort och att det blir precis så bra som jag tänker mig i huvudet. Har ju inget för mig i vilket fall så är väl bara att köra!?

Tills vidare bjuder jag på en lite akvarell som jag gjorde i morse. Hittade en hel kartong med gamla böcker och oj vad kul det var att måla akvarell i dessa!

Akvarell på boksida

Hoppas allt är bra med er! Och att ni får njuta av solen!

Vad tror ni om min idé förresten?

Stor kram till er alla

10 thoughts on “Made by Tillevill… KANSKE!?

  1. Jag tycker det räcker med bara ”tillevill”. Lättare att trycka om det inte är för långt om du t ex vill märka med etiketter osv. Lycka till. Din logga är ju så fin som den är också.

  2. Så spännande!
    Klart du ska testa detta! Du är ju otroligt kreativ och nu verkar du ju ha tid med ( som annars kan vara ett problem)!
    Tror det kommer bli toppen!
    Heja dig!

    Kram kram

  3. Hej
    Tycker att du ska sätta igång. Du är ju konstnärlig ,kreativ och aldrig utan nya ideer.
    Om du redan haft några som vill beställa av dig så har du redan kunder. Bra också att läsa böcker om att starta och driva företag.Lycka till!
    Kram Ann

Kommentera

