En lite annorlunda kristallkrona

Hallå hallå!

Vill börja med att skicka ut en stor KRAM till alla som skrivit stärkande ord till mig angående förra inlägget. Stort tack till er som stöttat mig  både här, på facebook och insta, det betyder så mycket ska ni veta!

Har nu i ett par dagar ägnat mig åt att isolera och renovera ett litet förråd som jag och mamma kan ha som verkstad. Kul, att få bestämma lite! Nu är det bara arbetsbänken och lite hyllor som ska upp, sen är det bara att tuta och köra.

Idag blåste det så himla mycket så jag och Tryggve har varit inne ganska mycket. Har haft en gammal kristallkrona liggandes hemma ett tag som jag inte riktigt tagit tag. i Nu  har jag gjort iordning den. Den var guldig med massa krimskrams på och den saknade ett par prismor.

Jag ville göra den lite mer lugn och jordnära. Så jag klippte bort allt metall krims som hängde och tog bort alla prismor.  Sedan målade jag den vit och bytte ut ett par av prismorna mot kottar. Jag älskar kottar!

Jag tog kort på kronan innan jag gjorde om den men hittar inte bilderna. Kan ha råkat radera dem. Hade ju varit kul att visa er hur den såg ut innan. Men men! Säga vad man vill men lite annorlunda är den iaf!

En annan typ av kristallkrona

Vad tycks kära vänner? Fin eller ful? Kul eller galen? Bra eller anus?

Hoppas att allt är bra med er och att ni har semester!

Stor kram

4 thoughts on “En lite annorlunda kristallkrona

Kommentera

