En riktigt bra dag

Halloj halloj!

Idag har varit en bra dag för min del. Först en arbetsintervju som jag tror gick ganska bra sen hämtade jag hem mina föräldrar samt brorson som varit i Portugal. Har varit tomt utan dem hemma!

Kan även berätta att jag och pojkvännen köpte lägenhet i Nyköping (där jag var på arbetsintervju idag) för ett par veckor sen. Känns så skoj!

Hoppas ni vill hänga på oss när vi gör lägenheten till vårat hem!

Fantastiskt snälla föräldrar har man också som kånkar hem Portugisisk-keramik till mig som tack för att jag tog hand om Tryggve. Så vackert tycker jag! Fick en dunderfin strandväska också som ni får se en annan dag!

Portugisisk-keramik

Portugisisktfat

Ta hand om er!

Stor kram

2 thoughts on “En riktigt bra dag

Kommentera

