Världens sötaste lilla igelkottebebis

Halloj denna söndag!

Hoppas er helg varit fantastisk!

Min har varit riktigt skön och mysig. Blivit en hel del kräftfiske och en liten kräftskiva också. En väldigt lugn och nykter sådan men väldigt mysig!

Igår körde mamma och jag ner lite av mitt porslin och glas till lägenheten. Jag gillar nästan lägenheten mer och mer för varje gång jag är där. Är helt säker på att vi kommer trivas!

Måste visa upp lilla kompisen vi hittade idag på våran eftermiddagspromenad. Världens sötaste lilla igelkottunge! Fick lov att lyfta bort honom från vägen till ett närliggande buskage då skatorna var på honom. Men egentligen ville jag ta med honom hem! Så söt!

Igelkottunge

Stor kram

8 thoughts on “Världens sötaste lilla igelkottebebis

  1. Så söt! Jag var nära att köra på en mitt i stan när vi for hem efter en dans vi var på i fredags. Det är inte så ofta man ser igelkottar häromkring :)

Kommentera

