Väldens bästa mamma och en äppellåda

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det min mammas födelsedag. Hurra, hurra, hurra! Tänk att världens härligaste kvinna är just min mamma. Det är faktiskt mer än bara ganska fantastiskt! Grattis världens finaste mamma och världens bästa vän!!! Hoppas din dag blir toppen!

Idag tänkte jag visa upp min hemmagjorda äppellåda. Det var den jag började på för ett tag sen, det inlägget kan ni se här. Stod i valet och kvalet om jag skulle måla den vit eller betsa den. Och som ni ser blev den betsad med min hemmagjorda bets. Jag vet inte om jag eventuellt ska texta något på den i vitt. Eller problemet är snarare att jag inte vet vad jag ska skriva. Så det får helt enkelt vänta!

Denna lilla låda kan fungera som tidningsförvaring, blomlåda, bokhylla m.m. bara fantasin sätter gränser. Vi får se vad den får för plats i vårt hem. Men visst är den fin!?

Äppelåda

Hemmagjord äppelåda

Vad tycker ni? Hur ska ni spendera denna tisdag? Själv ska jag hänga med min mamma och försöka göra hennes födelsedag så härlig det bara går!

Ta hand om er!

Stor kram

9 thoughts on “Väldens bästa mamma och en äppellåda

  1. Pingback: Snabbspola till sommar, sol och blommande pelargoner | tillevill

Kommentera

