En sliten tredje advent

Halloj, halloj!
Glad tredje advent! För mig är det en sliten sådan. Vi har kört all-in både fredag och lördag, vilket är högst ovanligt för mig.
I fredags blev det utgång. Hade svin kul faktiskt. Trillade framför vakten där vi skulle in. Haha, jag skrattar så mycket åt mig själv ibland!!! Jag är faktiskt riktigt skoj ibland. Living on the edge!
Igår var det julbord på en konferensanläggning vid vattnet ute på Värmdö, med min käresta och firman han jobbar på. Så himla bra styrt! Trevligt sällskap, fin underhållning, gott att äta och dricka! Så idag firar vi förmodligen tredje advent med skräpmat, godis och film i pyjamas. Hoppas ha hämtat mig tills måndag! ;)

Här kommer lite bilder från igår.
Kram på er!

20131215-144114.jpg

20131215-144255.jpg

2 thoughts on “En sliten tredje advent

Kommentera

