Julklappssnack

Huva! Fortfarande sliten efter helgen. Så i natt blir det till att hoppa ner i snarklådan tidigt.

Har gjort ett litet kollega över min önskelista nu till jul. Eller ja, bara satt ihop några saker jag tycker är fina. Tror inte att jag kommer få dem i julklapp men man kan ju iaf tycka de är fina.

önskelista

Annars har jag önskat mig sånt som alltid behövs, träningskläder, kepsar och även en löparryggsäck. Det sistnämnda skulle vara till stor nytta om man vill springa en sväng innan/till ett pass.

Roligare än så här blir det inte idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Hoppas vakna pigg och glad. Lär ju inte hända men det vore verkligen en upplevelse!

Bara två dagar kvar till jullovet… Jag läääääängtar efter sovmorgon!!!

Kram kram

2 thoughts on “Julklappssnack

Kommentera

