En otroligt bra helg

Halloj Halloj!

Får önska er ett gott nytt år så här mer än två veckor efter!

Själv ligger jag i soffan med ett leende på läpparna. Varför kan man undra! Jo, kort och gott så är jag bara så glad för att jag har otroligt fina vänner och världens bästa familj.

Igår passade vi på att fira min 25-årsdag lite i efterskott (fyllde i tisdags) och det överträffade helt klart förväntan.

Vi började med två timmar på Boda Borg. Det var första gången och jag trodde nog att det skulle vara lite löjliga utmaningar. Men det var ju skit kul! Mitt lag kom tvåa och tillsammans var vi 5 lag med 3-4 st tävlande i varje lag.

Sedan avslutade vi kvällen med middag och dans på O’Learys. Dundertrevligt var det!

I fredags var jag på Formex och lät mig inspireras. Helt otroligt va mycket fint där fanns! Lite extra kul när man ser saker på mässan som liknar saker man själv gjort. Bilder kommer inom kort.

Summa summarum helgen har varit en riktig tio poängare!

 Smoothie

Nu ligger jag som sagt i soffan och dricker smoothie (som är gjord i min nya mixer och dricker ur nya glasen) och käkar godis. Bra combo enligt mig!

Ha en fin söndag alla vänner!

2 thoughts on “En otroligt bra helg

  1. Hej hej.

    Härligt med ett nytt inlägg från dig, det var en fin bild och jag blir inte så lite sugen haha. Låter som en toppenhelg ju, och så får jag lov att grutulera fröken i efterskott då:).
    Ha en härlig dag. Kram Camilla

Kommentera

