Helgfrukost

God morgon!
Idag tänkte jag hylla bland det mysigaste jag vet. Och det är att ha sovmorgon och äta långfrukost framför TVn. Allra helst tillsammans med mitt hjärta!
Det brukar bli på söndagar då han har träningar på lördagsförmiddagar. Så i morse innan han vaknat smög jag ner till affären och köpte nybakat bröd, yoghurt, juice och lite annat gott.
Dukade upp och väckte en trött kille.
Lite extra mysigt att sitta och mumsa framför OS också förstås.
Idag ska jag och Madde gå och köra Body Pump. Sen ska jag försöka pyssla lite hemma, kanske måla lite.

Helgfrukost

Vad ska ni hitta på idag? Något skoj eller bara samla energi för kommande arbetsvecka?

Stor kram

2 thoughts on “Helgfrukost

  1. Hej!!!

    Å det är vårt bästa med, att äta helgfrukosten framför tvn! Helst framför OS eller något annat sportevenemang. Vinterstudion är en favorit:)

    Den här helgen har det blivit mycket tvtittande! Helt otroligt va duktiga våra svenska skidåkare varit!:)

    Ha en bra start på veckan!

    Kram Sofi

Kommentera

