Hoppas på utställning i vår

Halloj igen!

Förra veckan åkte jag på den mytomsbundna vinterkräksjukan som jag nog inte haft på 15 år. Jösses, vilken pers att ta sig igenom den åkomman! Men som tur var så varade bara kräkfesten ett dygn och sen var man bara dålig i magen ett par dagar efter. Hur som haver så fick jag för min egen och andras skull vara hemma från jobbet i i fyra dagar och den sista dagen orkade jag till och med måla lite. Detta blev resultatet fast det är nog inte helt färdigt än. Tänkte att det kunde vara kul att visa upp lite vadjag pysslat med.

Hoppas kunna ha min första egna utställning nu till våren. Bara att böja måla på om det den drömmen ska bli verklighet!

Olja av mig

Ha nu en fin dag alla vänner!

Stor kram

Kommentera

