Mitt huvud känns som potatismos av en bra anledning

Halloj!

Hoppas allt är bra med er! Jag har vaknat till någorlunda men är fortfarande väldigt mosig i bollen. Men det är för att jag varit och testa på ett nytt jobb. Där jag förhoppningsvis kommer få vikariera en del.  Har varit där igår och idag och trivs redan jätte bra. Det är mycket att ta in men det är faktiskt väldigt, väldigt skoj!

Ska snart ut och ta en nypa frisk luft och en rask promenad med min oerhört fina vän Madelene. Sen ska jag ställa mig och göra lite Thaimat till min tappra kille som är så duktig och tränar och jobbar hårt. Efter det blir det tidig sänggång. Älskar att krypa ner i min sköna säng, allra helst bredvid  en varm och skön sambo!

Tryggve och jag

Bjuder på en liten bild på mig och min vapendragare Tryggve från förra sommaren. Finns ingen som kan få mig på bättre humör än denna underbara vovve. 

Hoppas allt är bra med er!? Jag är lite sugen på att införskaffa en onsdags-tradition/rutin. Men jag kommer inte på något bra. Kanske Thai-onsdag fast Thai-torsdag låter bättre, men på torsdagar brukar jag köra box och innebandy, så det funkar ju inte. Har ni några roliga ”vardagstraditioner” att dela med er utan? Typ Taco-fredag (fast jag gillar inte tacos) eller film-onsdag? Kanske någon ”tradition” jag får låna lite och krydda upp min vardag med?

Stor kram till er alla härliga som tar er tiden och tittar in här!

2 thoughts on “Mitt huvud känns som potatismos av en bra anledning

  1. Ta hand om mig själv söndag, där man får göra det man tycker om, måla, pyssla, fixa naglarna, ansiktsmask, hårinpackning, baka nått, ta det lugnt, kolla på film osv. Det hjälper lite mot söndagsångesten:)

Kommentera

