Nästa veckas tema- SPA

Halloj!

Precis som igår vaknade jag tidigt. Fråga mig inte varför, men känner mig liksom pigg och lite yr på samma gång. Men men! Igår var vi bara hemma. Åt gott och sen låg jag bara på soffan resten av kvällen. En lördag helt i min smak! :)

Idag ska jag slipa och måla mitt vitrinskåp. Åh, det blir så fint! Ni ska få se sen när det är färdigt.

Som ni kanske märkte hade jag lite av ett tema förra veckan. Det tänkte jag fortsätta med ett tag. Nästa vecka kommer temat vara SPA eller Hemma-spa. Jag själv är ganska dålig på att ta hand om mig själv då jag egentligen är bättre på att pyssla om andra. Men tror att det är viktigt att man tar sig lite tid för att ta hand om sig själv också.

Så nästa vecka kommer det komma tips på hur man kan pyssla ihop saker för att sedan skämma bort sig själv eller någon annan om man vill det.

SPA - HemmaSpa

Hur ser eran söndag ut? Är ni bra på att pyssla om er själva?

Ha en fin söndag nu och njut av den istället för att känna massa ångest över att det ska upp och jobbas i morgon!

Stora kramen

4 thoughts on “Nästa veckas tema- SPA

  1. Hej vännen!

    Är bra på att pyssla om mig själv ibland och ibland inte:) Ser fram emot dina spa tips!:)
    Här har vi haft en lugn Söndag, tog en tur till Blomsterlandet och fyllde på med lite vårblommor. Sen har vi haft trevligt besök av svärmor:)
    Du, nu blir jag så nyfiken på ditt vitrinskåp!!!

    Kram!

    • Hej raring!
      Jag hoppas jag kan bjuda på lite roliga tips som du kanske kan tillämpa hemma. SPA-kväll med familjen låter väl inte så pjåkigt!:)
      Låter som du haft en toppen söndag! Blomsterlandet är nytt för mig. Har aldrig varit inne på den affären förrän nu när jag flyttade till Nyköping i somras. Finns så mycket fint! Jag köpte ett olivträd där förra veckan, och jag är totalt förälskad i det! :)
      Hihi! Jag det börjar verkligen ta form. Men vill inte visa upp det förrän det är helt klart. Lite lister som ska på plats sen är det en andra strykning kvar. Sen så!
      Ha en fin kväll! :)
      Kram

  2. Svar: haha nej de gör nog inte de, då kan man göra de där lilla extra som man annars brukar skippa :).

    Härligt med hemma spa, säg till om du vill ha nå tips eller frågor så svarar hudterapeuten gäena :)

    Preggot skulle dock kunde döda för en heldag och skämma bort sig på ett riktigt spa..

    Puss & kram tildis :)

    • Jag tar alltid gärna emot tips, men jag tänkte försöka hålla min till SPA-tips som man kan hitta hemma i kylen och skafferiet. Inga dyra salvor och grejer! ;)
      Jag är ju ingen expert men har försökt läst på lite sen blir det sånt som jag tycker funkar. Men som sagt, tips är alltid välkomna! :)
      Att bli ompysslad är väl alltid skönast. :)
      Puss och kram

Kommentera

