Supersmarrig smoothie

Halloj igen!

Visst är jag duktig på att uppdatera! Hoppas ni tycker det är lika kul att kika in här som jag tycker det är kul att visa upp mina små påhitt. Har svängt ihop en supersmarrig smoothie nu på eftermiddagen. Dagens tips blir att blanda i kokosmjölk i smoothies. Det blir så himla mumsigt, jag försöker göra det så ofta jag kommer ihåg att handla hem kokosmjölk. Har ni inte testat det innan så gör det på bums!

I denna har jag haft vaniljyoghurt, kokosmjölk, hallon, lite honung, lime saft och lite rivet limeskal. Det blir verkligen helt knasigt gott!

Perfekt att dricka när man ligger i t.ex. ett väldoftande bad. Eller kanske sitter med en skön ansiktsmask. ;)

Smarrig smoothie

Nu ska jag försöka göra någon nytta! :)

Kram

6 thoughts on “Supersmarrig smoothie

Kommentera

