En bra helg

God morgon denna söndag!

Har varit en fullspäckad med kul helg. I fredags blev det till att gå på hockey. Sen gick vi hem till våra vänner J och M och käkade pizza.

Igår tog vi en lång härlig sovmorgon, efter det bar det ner på stan för lunch och lite shopping. På kvällen sen var vi ett gäng som grillade, kollade Mello och gick ut. Riktigt trevligt faktiskt, och så skönt att jag känner mig fräsch idag!

Idag ska vi åka ut till havet och grilla lite korv. Jag tycker verkligen det är superskönt att bo centralt men oj vad jag saknar närheten till naturen. Så vi får se hur lång tid det tar innan jag får upp gubben min. Sen bär det av!

Här kommer en liten bild från smoothie-lovern! ;)

20140309-094944.jpg
Hur har er helg varit? Gjort något skoj?
Ha en fin söndag nu!

Stor kram

4 thoughts on “En bra helg

  1. Mysigt med grillning. Idag har ju vädret visat sig från sin bästa sida.
    Denna helg innefattade lite pyssel i trädgården, långpromenader och mys i soffan.
    Kram

  2. Hej vännen!

    Vilken härlig helg du haft!
    Uteliv och häng med vänner är ju det bästa:)
    Jag har också träffat vänner och varit ute så mycket jag hunnit, härligt!

    Ha en mysig kväll!

    Kram på dig

    • Ja, det är inte mycket som slår sånna dagar. :)

      Jag har följt dig på Instagram under helgen. Du verkar också haft en riktig dunderhelg. Så mysigt!

      Tack och detsamma vännen!

      Stora kramen

Kommentera

