Trött-tisdag

Go’dagens!
Är helt vansinnigt trött i dag. Igår natt sov jag bara fyra timmar men kände mig iaf ganska pigg igår. Inatt sov jag säkert minst 8 timmar och känner mig mer död än levande. Det kanske är så? Smällen kommer först dagen efter!?

Har jobbat på nya jobbet igår och idag. Trivs väldigt bra, och för första gången på länge känns det som om att detta är något som skulle passa mig i långa loppet. Trivdes väldigt bra att jobba på skola också förstås, men det tar mycket på krafterna. Här känns det som om arbetsuppgifterna är stimulerande och att det finns chans att utvecklas.

Jag har inte så mycket att visa upp just nu. Sitter och planerar hur vi ska göra med balkongen. Målet är helt klart att skapa en mysig, inbjudande oas mitt i stan.

20140311-135602.jpg

Tills vidare tänkte jag visa upp en målning som jag gjorde för ett bra tag sen och som jag såg inte kommit upp här än.

Ha nu en fin dag!
Stor kram

5 thoughts on “Trött-tisdag

    • Tack snälla!
      Nja, jag är ganska dålig på att måla kontinuerligt. Är en ”periodare” när det gäller att måla. Borde måla mer, men svårt att göra det när inte inspirationen finns.
      Tack rara du, detsamma! :)
      Kram

  1. Pingback: Höstens guld | tillevill

Kommentera

