Skönt att vaknat tidigt och vara pigg

God morgon lördag och god morgon godingar!

Så skönt att jag kommit in någorlunda i dygnsrytmen. Eftersom att jag gått upp 05.15 hela veckan så vaknar jag pigg och utvilad kl 7. Perfekt eftersom att jag hade bokat tvättstugan. Nu är två maskiner igång och jag har precis ätit en mumsig frukost. Det var typ hundra år sen jag åt flingor. Men det är ju så sjukt gott!

Denna veckan har det blivit lite dåligt med skapande. Jag har ju berättat att jag har fått ett nytt jobb och det är mycket att ta in. Så på eftermiddagarna när man kommer hem är man helt slut. Men det är jätte kul och jag trivs jätte bra, tur är väl det. :) Jobbar dock på en sak och så fort jag är klar med det ska jag visa er.

Frukost

Hur ska ni spendera helgen?

För mig blir det storstädning och tvätt i första hand.

Ha en härligt helg nu! Stor kram

2 thoughts on “Skönt att vaknat tidigt och vara pigg

  1. Hej vännen!

    Så skönt att vakna utvilad! Det gjorde jag här med:)
    Blir ju lite nyfiken på ditt nya jobb? Nya intryck och massa nytt att lära sig tar på krafterna så jag förstår att du varit helt slut den hör veckan:)
    Här ska också städas, snart…
    I eftermiddag ska vi åka och köpa present till en femåringen sen ska vi nog ut och äta tror jag:)
    Imorgon blir det hemmamys på förmiddagen och femårskalas på eftermiddagen:)

    Ha en toppenhelg!

    Kram på dig

  2. Låter som om du har haft en toppen helg!
    Jag har börjat jobba lite smått på kommunen jag är uppvuxen i som samhällsvägledare. Eftersom att jag inte jobbat som det innan och det är ett ganska brett spann av arbetsuppgifter så tar det på knoppkrafterna. Men det är som sagt jätte kul! :)
    Kram kram

Kommentera

