Våffeldagen

Halloj!

En ganska trött bloggare här. Har jobbat 8-19 och är fortfarande massor av nytt att lära sig. Jag tycker det är väldigt kul men man blir ju som sagt trött av allt nytt att ta in.

Blir ett kort inlägg, mest för att påminna om den fantastiska dagen imorgon… Våffeldagen! :)

Vi åt våfflor i helgen tillsammans med våra vänner då det passade bättre. För mig duger vanlig färdig våffelmix. Så det fick bli det. Jag kan dock rekommendera att ha lite roliga tillbehör. All ära till sylt och grädde men man kan även ha nutella, kolasås, glass, frukt och strössell. Eller lite matigare varianter för dem som inte är lika stora gottegrisar som mig. Kanske med gräddfil, rödlök rom och räkor?!

Min favorit är dock vispad grädde, jordgubbar, en liten klick sylt samt hackade hasselnötter. Det är mums, mums! Blir en liten mobilbild. Inte jätte kul, men alltid något!

våffla

Hoppas er måndag har varit toppen! Kram på er

Kommentera

