Tuplaner och videung

Go’ kväll!

Känns som om jag inte skriver annat än att jag är trött nu för tiden. Ska man inte bli pigg på våren?! Men är lika trött idag, har dessutom känt mig små snurrig hela dagen. Men i morgon är sista arbetsdagen denna vecka så är ledig på fredag. Ser fram emot att hinna med lite som jag skjuter åt sidan under jobbdagarna. Som exempelvis pyssel och träning i solen. Men utöver denna trötthet så är allt tipp topp! :)

Idag blir det en bild på helgens blommor och mina videkvistar som jag plockade hos mormor. Jag älskar videung och tycker det är så gulligt ihop med tulpaner.

tulpaner och vide

Hur ser era vardagar ut? Hinner ni med något annat än att typ laga middag och titta någon timme på TV innan det är dags att sova?

Tur att jag har fint sällskap vid både middagsbordet, bredvid sig i soffan och i sängen. Är väldigt förtjust i min sambo. Han är fantastisk på alla sätt och vis!

Ha nu en toppen onsdag!

Stora kramen

10 thoughts on “Tuplaner och videung

  1. Vilken fin bukett! Jag tokgillar tulpaner! :)

    Svar: Hihi, jag känner igen det där med att valpar kan vara som en liten piraya! Skönt att den tiden inte är så långvarig! ;) Det är en bichon havanais vi vill ha!

  2. Hello, I believe your web site might be having browser compatibility issues.
    Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues.
    I merely wanted to provide you with a quick heads
    up! Besides that, great blog!

  3. Heya i’m for the first time here. I came across this board
    and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give
    something back and help others like you helped me.

Kommentera

