Många bollar i luften

Hej kära vänner!

I vanlig ordning är det mycket bollar i luften känns det som. Vilket för det mesta är kul. I dags läget håller vi på att sälja vår kära lägenhet då min sambo har skrivit på ett års kontrakt i Skåne och ska flytta dit. Hur det blir för min del vet jag inte än men allt reder sig oftast med tiden är något som jag lärt mig. Tills vidare blir det till att flytta hem till kära mor och far ett tag.

Förutom det hoppas jag för första gången kunna ställa ut min egen utställning så nu har jag påbörjat letandet efter lokal. Sen är det bara att sätta igång och måla. Jag måste medge att suget finns. Något som känns bra eftersom att jag inte varit sugen på att måla alls under en period nu.

Hoppas kunna visa upp lite här så småningom. Och sen hoppas jag självklart att så många som möjligt av mina läsare kommer och stöttar mig. När jag tar mina första ”officiella” staplande steg in i konstvärlden.

Tills vidare får jag bjuda på en sommarbild från Instagram, på min nya sambo, Tryggve! ;)

20140611-215529-78929030.jpg

Stor kram till er

2 thoughts on “Många bollar i luften

  1. Hej vännen!

    Nämen så tråkigt att ni ska sälja lägenheten, eller?
    Hoppas det löser sig på bästa sätt hur som helst.
    Så spännande med en egen utställning! Du som är så kreativ kommer ju fixa det galant! Kul!

    Skickar största kramen till dig!

    • Ja, det är så klart blandade känslor. Skönt att den blev såld men samtidigt tråkigt då vi hade hoppats få bo i lägenheten längre eftersom att vi trivdes väldigt bra.
      Ja, det känns spännande och lite nervöst. Men ska så klart bli väldigt kul! :)
      Stor, stor kram

Kommentera

