Dagdrömmar med guldkant

God dagens!

Första dagen på en ny arbetsvecka är gjord. Blev en hektisk sådan med jobb (värt att nämna, jag fick även en tack för hjälpen-blomma på jobbet idag, som jag blev väldigt glad för), löprunda, möte, promenad och massa annat smått och gott.
När många runt mig går på semester så gäller det att sätta guldkant på den vardag man har. Varför inte med en av världens godaste bär?! Om jag någon gång får chansen att äga en egen trädgård är det första som ska planteras ett körsbär/biggarå-träd.

När det växt upp och blivit kraftigt så skulle jag hänga en hängmatta så högt upp i trädkronan det bara går. Sen skulle jag ligga där och vräka i mig bär.

Där har ni dagens dagdröm!

20140707-210504-75904820.jpg

Ha ny en fortsatt trevlig måndag mina vänner!

Kram

2 thoughts on “Dagdrömmar med guldkant

  1. Åh! Vad mysigt det låter. Men det tar väl rätt så många år och då kanske inte jag kan klättra upp. Kan du fixa en hiss till mig då? För det där vill jag oxå testa. Pusspuss

Kommentera

