En sån där effektiv dag

Halloj alla vänner!

Helgen flög i vanlig ordning förbi och nu är det måndag igen, som visserligen redan är så gott som slut. Det blev faktiskt en sån måndag som bara swichade förbi samtidigt som att det känns som om jag hunnit med en hel del! Sådana dagar känns så bra! Har både hunnit med att jobba en hel ”jobbdag” på jobbet, jobba hemma och tränat. Gjorde dessutom nästan ett nytt personbästa på löpningen. Egentligen ingen tid att skryta med, men eftersom att det var en bra tid för att vara jag (snigel) så är jag absolut nöjd!

Nu ska jag snart krypa ner bredvid min fantastiska grabb som jag tycker så mycket om att få dela säng med. Man sover liksom 100 gånger bättre  bredvid honom!

Och i brist på något egentligen vettigt satt säga eller visa så tänkte jag visa upp namnbrickorna jag gjorde till Martins och mitt champagneglas förra sommaren. Fiffigt och snyggt tycker jag!

Namnbricka till glas

Namnbricka till glas

Hoppas ni är lika nöjda med eran måndag som jag är och att ni får en riktigt god natts sömn!

Stor kram till er

Kommentera

