Fredag och mitt platsbyggda vitrinskåp

Halloj alla fredagsfirare!

Jag är ledig från jobbet idag så har tänkt sätta mig i solen och pyssla lite. Så skönt att ha en dag extra som man får utnyttja precis som man vill. Inga måsten bara göra det man känner för!

Vill skicka ett stor kram till alla er som kikar in här trots att det varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden. Ni är fantastiska!

Jag kom på att jag tror att jag har missat att visa er vad jag gjorde med en av bubbeldörrarna jag fick av Ms morföräldrar. Jag platsbyggde ett vitrinskåp till lägenheten (som nu är såld). Men har iaf någon bild där vitrinskåpet skymtar!

Platsbyggt vitrinskåp

Jag är faktiskt lite stolt för det blev verkligen monster stort. 3,2 meter högt med pärlspontsklädd utsida och insida med stotlights. Bra för att vara mig! ;) Kändes faktiskt lite ledsamt att lämna kvar skåpet när vi flyttade. Men men, en dörr återstår och man kan göra något kul av den nästa gång. :)

Hoppas eran lördag blir pangar och att ni får en riktigt fin helg!

Stora kramen

4 thoughts on “Fredag och mitt platsbyggda vitrinskåp

Kommentera

