Uppe på ett återvunnet vitrinskåp

Söndag redan! Det är ju helt vansinnigt va fort helgens går. Nu håller jag tummarna att veckan går lika fort för nästa helg händer en lite extra kul grej…  Jag och min kära mamma åker till Grekland en vecka! Ska bli helt galet mysigt!

Idag har jag bara ett litet möte inplanerat i övrigt ska jag inte göra något speciellt. Om man frågar mig så ska söndagar vara helt tomma i schemat. Man ska bara ta det lugnt och göra saker man vill på söndagar! Liksom ladda batterierna för en helt ny vecka!

På bilden ser ni mitt vitrinskåp som var ett riktigt loppisfynd. Visserligen var det då delvis trä och svart-målat men det kostade mig bara två hundra kronor. Kika på före och efter-bilder HÄR!

Sen har jag gjort en stjärna av grenar och hönsnät. Trevlig tycker jag, kika gärna på den HÄR! Och sist men inte minst tre gamla fina flaskor från M:s morföräldrar. En ganska mysig komposition faktiskt!

Trädstjärna

Hur ser er ”perfekta” söndag ut?

Nu ska jag äta frukost framför TVn. Ett måste på en söndag tycker jag! ;) Ha en riktigt fin söndag nu!

Kramen

One thought on “Uppe på ett återvunnet vitrinskåp

Kommentera

