En lång måndag

Halloj alla vänner! Tittar in för ett snabbinlägg innan jag släcker lampan för att gosa ner mig i kudden och sova.

Nu är äntligen måndagen avklarad. Har hafts en sång jobbig måndag som man kan ha ibland. Okej, måndagar är enligt mig alltid den tyngsta dagen på hela veckan. Men det här var en sån dag där det kändes som om man jobbade i motvind hela dagen. Fast det får vara jobbigt ibland! Jag försöket springa av mig det som var och i morgon vankas en ny dag!

Måste visa mitt mobilskal som jag beställde igår. Har fått en jobbmobil som är identisk med min privata och av den anledningen var jag tvungen att skaffa något som håller isär dem. Man vill ju inte råka ta med sig jobbmobilen hem av misstag. :p ;)

Personligt mobilskal

Visst blir det gulligt!? Jag tycker det är viktigt att omge sig av saker som gör en glad och av detta kan man ju inte bli annat än varm i hjärtat. Jag beställde detta från Vistaprint. Hoppas det blir lika bra som jag tänkt mig!

Jag vill ju som vanligt lära känna er, godingar som kikar in här mellan varven. Skulle ni kunna tänka er ett personligt mobilskal? Vad skulle ni har för fint på ert isf?

Nej, nu blir det till att släcka för dagen och se till att sikta på en riktigt god natts sömn.

Kram på er och sov så gott!

4 thoughts on “En lång måndag

Kommentera

