Slå ett slag för piffiga detaljer

Go’ kväll!

Nu är halva veckan gjord och nedräkning till helg (och semester för min del) har börjat. Vaknade dock och var bombsäker på att det var torsdag idag.  Måste erkänna att jag blev ruskigt besviken när jag insåg att det inte bara var en utan två morgnar till som klockan skulle ringa tidigt innan helgen.  Men men, det är smällar man får ta om man inte är helt med i knoppen!

Efter jobbet åkte jag förbi min storebror en sväng och gosade med deras kattunge Zombie. Ja, jag vet! Jag är en ganska jobbig lillasyster. Men det får de tåla om de skaffar en sån liten sockerbit! Sen blev det en promenad med mamma och och Tryggve i skogen. Snart ska jag krascha i soffan och dricka lite te innan jag kryper ner för natten.

Idag tänkte jag slå ett slag för piffiga detaljer. En sak som kan förnya en hel möbel kan vara att byta knoppar, handtag eller liknande. Det går att få tag på så fantastiskt fina knoppar och handtag till en billig peng idag så man kan verkligen välja och vraka.  Dessa är från Indiska som har otroligt mycket fint!

knoppar

Nu vill jag bara önska er tappra själar som hittat hit idag, en riktigt mysig onsdagskväll!

Kram kram

Kommentera

